Recenze fotoknihy SAAL DIGITAL

fotokniha saal

Měl jsem možnost otestovat zdarma kvality fotoknihy od firmy SAAL digital. Nejprve co se týče vytvoření fotoknihy, zvolil jsem formát 28×28 cm – 26 stran. Program Saal designer je přehledný, oproti konkurenci se mě v něm pracovalo o dost lépe, vše bylo přímočaré, bylo lehké vše nastavit přesně podle mých představ, což nebývá samozřejmostí. Program nepadal a krásně jsme proplul až k objednání a odeslání dat. Malinko jsem postrádal možnost plateb přes mou banku ERA online, tak jsem zvolil nabídnutou platbu přes PAYPAL. I když jsem odeslal data večer, zaskočilo mě, že hned druhý den odpoledne mě přišla potvrzenka o vyhotovení fotoknihy.  Dodání knihy pomocí PPL bylo také rychlé a do 3 dnů jsem měl knihu doma. Velmi pečlivě zabalena, aby se jí nic nestalo. Servis musím uznat patří ke špičce na trhu.

Kvalita tisku, zvolil jsem lesklé desky a vnitřní strany matný foto papír. Ostrost a zpracování je na nejvyšší úrovni, je vidět, že se jedná o klasický kvalitní fotopapír. Možná to byla má chyba, ale měl jsem na krajinky raději zvolit lesklý papír, kde by barevné podání bylo s větším šmrncem. Barevnost malinko zklamala, celkově bylo podání mdlejší (neutrální) tzn., pokud bych objednával znovu, tak raději nahraji fotky více saturované nebo si doporučuji také prověřit tiskový profil ICC, který je na jejich stránkách ke stažení a věnovat tomuto kroku pozornost – možná se jednalo jen o mou chybu.

Vazba je na vysoké úrovni, tady nevidím žádný problém – za 1.

V knize bylo i několik fotek noční oblohy, tady je vše na 1 a není co vytknout.

Celkově mohu tuto knihu jen doporučit. Vyzkoušejte sami, nyní s různými zaváděcími bonusy: Díky moc za vyzkoušení firmě SAAL-digital  http://www.saal-digital.cz/